En lista om mig själv.

 
Idag kom jag och mamma ut på en liten tur i skitvädret. Blev en kortis men det var trevligt ändå. Nu börjar det där tråkiga komma med mycket regn som resulterar i blöta hagar och dyngsura täcken. Gossen kommer ju dock väldigt torrt undan eftersom han lägger beslag på lösdriften :P 
 
I brist på annat tänkte jag göra en liten lista på saker om mig själv som människor kanske inte vet om. Om vem som står en närmast till vad jag helst äter för mat. Nu när jag inte rider alltför mycket så får jag ju blogga om lite annat tänker jag. 
 
Jag är 25 år gammal, snart 26.
Min födelsedag är 15 december.
Min favoritmat är utan tvekan pasta. Okej, alternativt nåt som har med beasås att göra. 
Min favoritfärg är gul.
Bästa serien enligt mig är ´´Vänner´´ som alltid kommer ligga mig närmast om hjärtat.
Bästa drycken är utan tvekan Pepsi Max.
Jag har ridit ända sedan jag kunde stå på mina 2 ben.
Annan favoritsyssla som jag har förutom hästarna är att spela nätpoker, riktigt kul faktiskt!
Jag äger en Toyota Corolla. 
Jag bor i Alingsås. 
Min pappa bor i Göteborg.
Min äldsta och närmsta vän heter Jill.
Det är tack vare min mamma som jag håller på med hästar.
Just nu kollar jag på serien Greys anatomy.
Min sambo heter Ola johansson och är 32 år. 
Vi har vart tillsammans i drygt 2 år. 
Min första häst hette Petit.
Jag älskar att äta på resturang. Smidigheten att bli mätt utan att lyfta ett finger.
Jag vill att mina framtida barn ska heta Isabell och Elthon.
Min hund heter Annie och är 11 år.
Mina favoritchips är dill och gräslök.
Jag tycker inte om att bada i havet, havet är läskigt. 
Jag älskar att shoppa.
Jag är extremt åksjuk.
Av Mcdonalds och Max så väljer jag Max.
En av mina favoritfilmer är ´´Law abiding citizen.´´
Jag gråter hur lätt som helst till känsliga videos på facebook. 
Jag är en dålig vän att ha på snapchat, tycker bara det är jobbigt. 
Jag målar om mina naglar minst en gång i veckan. 
Mitt drömyrke är kriminalreporter. 
 
 
Hoppas ni känner mig lite bättre nu ;)
 
 
 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback