Mamma och Frigge gör framsteg

Just nu är jag i något slags läge där jag pendlar mellan jobb, skola och stall hela tiden. Mycket miljöombyte på dagarna, på ett positivt sätt :) 
 
Mamma tränar på och det går bättre och bättre. Man märker att hon känner sig tryggare hela tiden och Frigge är ju verkligen en klippa. Just nu tragglar hon Maddes övningar :D Jag vet att jag sagt det flera gånger innan men han är ju bara så cool liksom. Helt underbar. Jag fotade lite igår när hon red :) Frigge har fått en ny pad också från Classic equine som han passar så bra i :D 
 
Jag själv har ridit mycket i veckan. Alla dagar än så länge och är lite förvånad hur jag hinner allt med tanke på plugg och jobb, men ridnigen blir en liten flyktväg på nåt sätt. Där behöver jag inte tänka så mycket :P 
 
Nu är det inte långt kvar tills jag ska på clinic för Peter. Längtar så sjukt mycket dit, ska bli superkul! Längtar till helgen efter också då mamma ska iväg på clinic för Ingela i två dagar :D 
 
 
 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback