De senaste dagarna!

Dagarna flyger iväg och jag kommer bara närmre och närmre semestern. På fredag går på 3 veckors ledighet. Känns helt fenomenalt faktiskt :D

För nykomlingen Frigge går allting kanon. Mamma red honom för första gången på hemmaplan igår. Tog det lugnt och skrittade bara. Hon gjorde några skrittövningar och jag red på Gossen samtidigt. Alltså han är ju så snäll. Han bara gillar läget :D
I förrgår promenerade mamma ut med Frigge och jag red på Gossen. Vi gick i skogen, över järnvägen, mötte trafik och lät Frigge lära känna omgivningen. Han tog verkligen allting med ro. Han tittade inte på nånting och mamma var jätte nöjd!

Idag har jag och mamma vart på hööks och shoppat lite. Mamma har köpt ny hjälm och så köpte vi lite nya grejer till transporten. Bland annat en sån där käck grep och balja till bajset ;)

Imorgon är det ridning igen. Slutar redan vid ett och drar till stallet efter det!

 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback