Finfrämmat idag!

Idag kom Jill och Nikkita till lagmansholm och stannar till imorgon :D Superroligt! Mamma är sjuk men Amanda ställde mer än gärna upp på en mysig uteritt. Det var verkligen jätte skoj, och imorgon blir det en tur igen :D bättre kan det inte bli! 
 
Dagarna på semestern flyger iväg. Känner att jag rider lite varannan dag vilket passar just nu :P På lördag åker jag iväg till kusten och blir borta några dagar så det passar perfekt att det blir mycket ridning dessa dagar som är nu :D 
 
Jag trodde aldrig jag skulle säga det men nu får det gärna regna lite. Allt är så torrt! Tycker typ synd om gräset om man kan uttrycka det så. Börja regna nu, och var uppehåll imorgon, då är jag nöjd ;) 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback