Hoppning idag!

Haha jag vet inte hur det flög i oss, men varför inte ta några skutt i solen? 
Gossen är så bra på mycket, men hoppning har aldrig varit hans grej. Han gör som han blir tillsagd och tar sig över hindren, men det är med rätt så lite entusiasm och utan stora marginaler över bommarna. Frigge däremot hade superskoj! Han flög över hindren som en studsboll :D Man kände hur mycket han älskade det! Jag och Amanda testade lite på båda hästarna och det var med ett stort leende på läpparna som vi lämnade stallet. 
 
Häromdagen tog jag och mamma en tur i skogen. Jag hade början till migrän och mådde pyton, men mamma var så nöjd så när hon skrittade runt i skogen på sin nya ponnii. Dem passar verkligen tillsammans de där två. 
 
Lite pics från idag, blev inget jätte seriöst fotograferande. Däremot var en tjej här och fotade Gossen tidigare i veckan. Har fått och sett några bilder och dem är helt fantastiska. Längtar till att få allihopa! :D 
 
Hoppas alla har en bra dag! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback