Bildbomb från helgen!

Så var snart ännu en helg över. Fan, lördagar och söndagar bara springer iväg i ilande fart. Jaja, snart är det helg igen ;) 
 
I veckan har mamma ridit på Dante, Hon har gjort en massa övningar och det går riktigt bra! Jag däremot har inte ridit nåt på vardagarna eftersom jag vart så jäkla sjuk. Men så i lördags mådde jag något bättre och jag och Gossen tog en långtur. Tog ett par galoppsträckor och det var så himla härligt. Det var fint väder och Goss var på glatt humör, ja då blir ju jag det också :D Hade tänkt rida Dante också men otur som man har ibland så hade han trampat av sig en sko... den jäkeln :P 
 
Här är en massa bilder från i lördags :D 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback