Bokad clinic och full rulle.

Mycket häst nu. Jag taggar för clinic för Peter den 3 september så det gäller att vara i form. Gossens något tjocka sommarmage finns kvar, men vi jobbar på't :P 
 
I förra veckan fick vi besök av Elin och hennes familj. Emmy, Inger, Neo och lilla Nova. Alltid lika trevligt när dem hälsar på. Jag och Emmy tog en liten kort skrittur. Regnet öste ner så det var ju ingen dunderhit, men Neo var jätte exalterad och var överlycklig över att få rida på Frigge lite. 
 
I veckan har både jag och mamma vart flitiga. Vi har gjort några träningspass på banan och spenderat en massa tid på att göra kusarna fina. Idag tränade jag Gossen och han var lite ofokuserad faktiskt. Busade och hade sig. Man vill ju skylla på blåsten men jag kan nog inte med det ;D Det får bli en skogstur och lite galoppsträckor nästa pass så han får rensat skallen lite. Frigge däremot red jag ut en sväng i skogen, och han är väldigt positiv och glad för allt. Det var första gången han reds ut på helt ensam, men det var inga konstigheter alls. Han fortsätter att förvåna oss och mamma blir bara mer och mer kär i det mörkbruna norska kallblodet. 
 
Foto: Lovisa Andersson
 
 













Postat av: PhotoJelly

Vilken fin häst och bild :D

Svar: Tack ska du ha! :D
Ida Anzén

2017-08-10 @ 02:12:17
URL: http://photojelly.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback