Uteritt med bäste Elin!

Hej på er allihopa!

Lite dåligt med uppdateringar från mitt håll det senaste. Men det får bli så, ibland har man fanimej inte tid trots att det inte tar lång tid att göra ett inlägg ;) 

Igår red jag och Elin ut på en mystur med Gossen och Dante. Jag fick för första gången galoppera på Dante på vägarna ute i det fria. Och det gick superbra! Han var coollugn och tyckte det var gott att sträcka lite på benen :D vi hade jätte mysigt och vädret var kanon. Mer kan man inte önska sig efter en stressig arbetsdag! 

Idag blir det ingen ridning för mig. Gossen har tappat en baksko och jag ska träffa Amanda istället :D imorgon däremot kommer förhoppningsvis hovis och skor om bägge hästarna och då blir det minsann lite ridning! 

Har en massa bilder på lager som ska läggas upp men det får bli senare. Här är en från igår iallafall <3 


















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback