Igår och idag!

Tjatjaa! 

Full rulle denna veckan som vanligt, men det är då man känner att man lever.. Eller? :O har jobbat alla dagar förra veckan inkl helgen så nu är jag lite trött.. :P 

Igår var Elin med i stallet. Vi möttes när jag slutade och vi gjorde ett skoj pass på banan. Vi la fram lite bommar för att variera ridningen lite. Det började med att hon red Goss och jag Dante men vi bytte lite sen ;) jag tog till och med ett litet skutt med Gossen! Haha! Väldigt graciöst ;) 

Idag red jag Gossen en stund på banan och använde även idag lite bommar. Tränade lite på att byta galopp över bom vilket han gjorde bra! :D 

Nu har jag två helvetes dagar framför mig. Jobbar dubbelt och kommer inte ha någon ledig tid över! Kommer gå in i någon slags bubbla som vanligt... Men på torsdag blir det ridning igen! Whopppii!




















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback