En hästeftermiddag i solen :D

Idag efter jobbet åkte jag direkt till stallet. Red min Gosse först och tömkörde Dante efteråt. Gossen skötte sig fint, vågade oss på att träna lite byten vilket gick kanonbra i ena varvet och halvbra i andra ;) men om man backar lite i tiden så har det blivit stora framsteg inom det området :D han kändes rund, fin och framåt! 
 
Dante var något segare men jag var nöjd ändå. Inga bushopp eller krångligheter utan han lunkade på. Skrittade och travade lite försiktigt och han var lyhörd och fin :D 
 
Imorgon är det en helvetes dag för mig på jobbet så kommer inte hinna rida. Men Michael kommer och skor bägge hästarna och Gossen ska få på sina plates! :D det är vårkänsla om något! Jupppiiii
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback