Bilder från påskafton!

Idag har bägge hästarna blivit pysslade med :D Dante reds först och för första gången på flera månader så fick vi galopperat! Och hur gick det då? Jofan, satte alla fattningar rätt direkt och galoppen var otroligt lugn och harmonisk! Han är ju så jäkla skön att sitta på :D Han skötte sig fantastiskt bra men fick påminna honom en hel del om att han skulle fokusera på mig och inte på varken påskelden eller distrdistraheras av allt annat :P Känns som att man kräver lite mer nu succesivt. Innan tyckte man han var duktig för minsta lilla, men man märker nu att ju mer tiden går så kräver man också mer av honom. Idag var jag väldigt nöjd over vår insats eftersom det kändes som att vi ”jobbade” mer. Att han blev mer lyhörd, avslappnad och arbetade bättre. Duktig ponnni :) 
 
Gossen gjorde ju ett rejält pass igår på clinicen så han fick en mysrunda i skogen med Agnes på ryggen. Jag och Annie promenerade med. Jätte mysig tur och jag tycker det är skit kul att Agnes vill rida! Hoppas det blir mer nu framöver :) 
 
Imorgon åker jag med några vänner till gbg horseshow! ska bli så jäkla kul, kanske shoppar nåt fint till Gossen med ;) 
 
Har en massa bilder och filmer nu som jag så gärna vill ladda upp men kan inte ta allting på en gång :P här kommer några iallafall! 
 
 
 
 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback