Snart dags för clinic!

Nu har jag fått semester!!!! Känns så otroligt bra :D Har i 3 veckor framåt ledigt ifrån jobb och det känns ju himla skönt. WHOPPPIII!
 
Idag har hästarna fått nya skor! Helsike vad fötterna växer på dem nu, raketfart! :O
 
Imorgon är det clinic för Peter Ljungberg på Stewart ranch :D ska bli skit kul. Finns ju inget bättre sätt att starta semestern på. Är taggad som tusan! Kommer säklerligen vara en massa trevligt folk och jag ser fram emot att få två ordentliga träningspass. Var längesedan jag tränade för Peter nu. Har haft så himla mycket med allt annat och våra scheman stämmer inte överens alls :P 
 
Red Dante igår. Äntligen kom den härliga pojken tillbaka :P Har tyckt att han inte riktigt vart sig själv de senaste 2 gångerna jag ridit, inte skött sig lika bra som han brukar, men så igår var han fantastisk igen. Underbart!
 
Nu hoppas jag att min Gosse är lika taggad på att lära sig nytt som jag imorgon. För nu är jag redo att sova gott och gå upp pigg som en mört imorgon! Sov gott alla :)) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 













Postat av: Anonym

Njut av er semester :-) väntar på besök :-)

2016-07-09 @ 09:52:59



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback