Om clinicen på Stewart ranch!

ÅH vilken rolig dag det har varit. Ni vet när man blir sådär upprymd att man höjer ena handen oh vill skrika ut JUPPPIII, typ så förutom att jag inte kunde med att gå hela vägen med det kanske :P 
 
Jag har tränat på massa olika grejer. Det vi hade mest problem med är dessa förbannade rakspår :P Att det ska vara så svårt att bara rida rakt fram! Det må se enkelt ut men nääähäää, det är tricky som tusan när man ligger på en volt för att sedan få dem raka. Hästjäkel tänkte jag vid nåt tillfälle, men vet ju innerst inne att det är jag själv som gör fel :P Det är iallafall nåt som vi måste jobba MYCKET mer med. Peter hoppade upp och red Gossen emellanåt när jag själv inte alls fick till det, och då är såklart allting enkelt. haha, han besitter ju någon jäkla magi den mannen. 
Tränade på bytena med och det gick jätte bra, fick en sån där ahaupplevelse när man förstod exakt hur det ska kännas. 
Spinnen satt bättre än någonsin. Peter sa vid nåt tillfälle att det var den bästa spinnen han någonsin gjort. Kändes otroligt bra och blev alldeles yr i bollen av att det gick så fort. Det är något jag inte lärt mig ännu, att inte bli yrslig av alla varven, men det ska vi med träna mer på. 
 
Dagen var så jäkla givande och jag känner att jag har så mycket nytt att träna på. Vi har så mycket kvar att lära men jag känner att vi är på god väg. Jag och mamma träffade dessutom en massa nya härliga människor. Det var ett jätte trevligt gäng och det bjöds på god mat och mycket skratt! :D Tack till min underbara mamma som åkte med och hjälpte till!
 
Nu är jag taggad till tusen att jobba på rakspår, spinn och byten. Med lite svett och hardwork ska vi nog få till det! Känner mig extra stark efter idag, ingenting är omöjligt som någon klyschig människa sa. Det ska vi bevisa!
 
 
 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback