Mamma&Dante

Idag jobbade jag till halv fem och for direkt till stallet efter det. Red Gossen på banan en sväng först. Gick skit bra tyckte jag. Tränade på volterna, stor snabb och liten långsam. Han vill gärna glida ut lite i volterna och jag får hela tiden påminna mig själv om att sitta RAKT över hästen :P Så lätt att sitta snett eller luta sig åt nåt håll. Haha, jag jobbar på det! Banan var nyharvad så kunde träna lite på stoppen i slutet med och det tyckte jag gick över förväntan :D skit kul!
 
Sedan longerade mamma Dante och gjorde lite övningar från marken. Jag hade som tur var med mig kameran och passade på att ta lite bilder :D Han börjar bli väldigt fin i kroppen nu tycker jag. Han har växt till sig en hel del och börjar bredda sig, åtminstone baktill ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback