Idag kommer Elin :D

Idag blir det en uteritt med min gode vän Elin. Ska bli jätte härligt att komma ut lite nu efter ett par dagar på raken på banan. Det är ju skitkul att träna men skogsturer är guldvärt det också :D 
 
Imorgon börjar vardagen igen och semstern har bara sprungit förbi. Känns ärligt talat som man har vart ledig i en vecka och inte tre. Men cashen måste ju in om man ska ha råd att ha häst, eller hur ;) Man får bita i det sura äpplet och inse att man har haft en helt underbar semester med många soliga dagar. Man har till och med fått en solbränna på kroppen, och det är inte ofta jag har haft turen att ha sol på min semster de senaste 3 åren :P 
 
Har lite bilder på Dante som jag glömt lägga upp! Det är nog från cirka 3 veckor sedan tror jag :)
Hoppas alla andra har och har haft en skitbra sommar! Nu längtar jag till nästa :D 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback