Gårdagen!

Igår fick jag till att rida både Gossen och Dante. Har vart iväg så himla mycket på andra grejer att jag inte fått tid till det men nuså! :D 
 
Började med Gossen och han var lite slö igen men det gick bättre än sist iallafall. Tränade väldigt mycket rakspår och Peter ord ekar i mina öron att jag ska hålla mig ifrån volterna och rida rakspår rakspår rakspår :P Så det gjorde jag. Det gick bra men han sölade lite med att skjuta ut bogarna. Menmen, imorgon ska jag jobba mer med att få honom att anstränga sig ordentligt och vara lite tuffare :) 
 
Dante skötte sig otroligt bra för att ha vilat i nästan 2 veckor :) Fick säga till han på skarpen en gång men då fick vi till den finaste galoppfattning som åtminstone vi har gjort ihop. Han var samlad och övergången var klockren. Slutade där och nöjde mig med ett cirka 20 minuter pass på honom :) 
 
Blev inga bilder på Dante men Gossen fick vara med lite på kort iallafall :) 
 
 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback