Bilder på världens finaste Agnes och Goss

Jahopp, då sitter jag hemma ensam en lördagkväll och gör ingenting. Mannen är iväg och spelar poker och jag har tydligen inga vänner... Haha jodå, men alla är iväg så det blir godis och tjejfilm för min del. Eller varför inte hästfilm, man får ju passa på när Ola inte ska vara med och kolla ;)
 
Veckan är snart över och det har blivit mycket ridning, vilket är awesome! I förrgår red jag Goss på banan och tränade lite byten, gick bra. Har fått honom till att inte stressa upp sig över bytet utan alltid sakta av efteråt. Innan ville han mest dra iväg i full fart :P Dem sitter absolut inte än, kan ta ett par försök innan vi får till det ordentligt, eller ah, får till det över huvudtaget, men vi jobbar på´t ;) 
 
Igår var Amanda med i stallet. Hon red Gossen och jag red på Dante. För Amanda gick det bra, hon är hyfsat ny på western men det såg riktigt bra ut! För mig gick det inte lika bra, Dante var väldigt okoncentrerad och brötig tror jag är rätt ord ;) men men, det kan inte gå bra varje gång ;) 
 
Idag red jag på Dante och Agnes på Gossen. Agnes fick träna på galoppen, vilket jag tror hon tycker är roligast :) fast det är klart, vem tycker inte det ;) haha! Nä men det gick väldigt bra iallafall. Gossen blir ju dock i sitt segaste mood när han vet att han inte behöver göra sitt bästa, men det gör inget, det passar Agnes som inte vill att det ska gå för fort :D 
 
Dante kändes bättre idag. Fortfarande lite dum emellanåt (kör upp huvet och spelar allan) men han var iallafall bättre, vilket kändes jätte bra :) 
 
Alltså folket, ni anar inte hur mycket vi har fotat idag. Har precis suttit och gått igenom typ 800 bilder :P Och oh nej, alla kommer inte komma upp, har rensat bort hur många som helst. Men det blir rätt många ändå så jag väljer att lägga upp dem i omgångar. Vi börjar med bilderna på Agnes och Goss, för dem är finast <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 













Postat av: Git

Passa på och njut :-) .-)

2016-07-02 @ 21:48:46



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback