Så glad över mina nya bilder!

Ja, man kan ju inte säga något annat än att dessa bilder är helt fantastiska! Inte bara att Gossen är otroligt snygg (höhö) utan att bilderna är så bra tagna! Omgivningen och skärpan gör de perfekta :) Tanken är att jag ska framkalla dem och ha dem som tavlor hemma! Vad kan klä väggen bättre liksom ;) Trots att de flesta redan sett bilderna på facebook redan så väljer jag ändå att lägga upp en bild om dagen! Bara för att varje bild ska få vara lite speciell för sig själv ;) 
 
Tusen tack till Elin som kunde hjälpa till och vara med när fotografen kom eftersom jag själv inte kunde vara på plats! :)
 
Den här är en utav favoriternabilderna! Blir absolut en inramning på den :D 
 
Fotograf: Andrea Kjellberg
www.andreakjellberg.se
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback