Hej kära läsare!

Efter att ha inte ha suttit i sadeln på nästan 3 veckor kände jag att jag inte kunde hålla mig längre. Trots att hästarna har vintervila så kunde jag inte stå emot lite galopp i den djupa snön som kommit! Och jag kan nog inte beskriva vilken frihetskänsla det var. Helt underbart! 
 
Vad händer i mitt liv just nu då tro? Nja, inte så jätte mycket. Jag är påväg in i ett nytt jobb som heter "Ren Känsla AB" vilket är superkul. Ska jobba kvar i kiosken ett par dagar i veckan fortfarande men inte lika mycket. 
 
Ola och jag är fortfarande lika kära i varann och lever våra liv som sambos på Jungmansgatan 12. 
 
Dante växer fortfarande och är alltid på ett strålande humör.
 
Gossen är lite extra busig såhär i vintertid och är sprallig och glad. Vi har fått iordning på hans lösa mage och han kunde inte mått bättre! 
 
I jul spenderade jag och Ola en massa tid med hans familj. Hade det jätte mysigt med mycket god mat och trevliga samtal. Blev en hel del shopping för oss tjejer och jag blev till min stora lycka överröst med fina saker <3
 
Elin och Emmy var ute en dag och red hästarna vid jul. Det hade gått jätte bra förutom att Dante kanske hade lite överskottsenergi men det är ju inte så konstigt :) Riktigt kul iallafall att dem vill komma ut och greja och rida våra hästar!
 
Där var en liten kort sammanfattning om vad som hänt det sista ;) 
 
Jag och mamma hade en jätte mysig dag i stallet idag. Dante blev borstad och fin och Gossen blev riden. Mamma fotade mig lite så här kommer en drös med bilder! Tyvärr blev dem lite mörka för jag hade glömt att justera kameran, men men :P Jag tog även lite kort på Dantis såklart. Kan upplysa er om att Dante är en väldigt rolig häst att fota. Han har så mycket miner och idéer för sig hela tiden den stollen! haha :) 
 
Hoppas ni inte är alltför besvikna på mig för att jag knappt bloggar just nu. Men när vädret blir bättre och träningen sätter igång så lovar jag er att hålla er lika underättade som vanligt när det är högsäsong. Så hoppas ni är taggade för året 2016, för det är vi!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback