Dante i fokus :)

Idag grejade jag och mamma med Dante igen. Longerade först och ledtränade sen. Som vanligt när det är iskallt ute så har lilla Dantis väldigt mycket energi :P Han var lite bråkig och ville gärna bita i linan hela tiden och så. Men det kändes ändå som att vi kom någonvart och att han förstod litegrann ;) haha! HAn fick motionerat lite iallafall och han verkade ha väldigt kul!
 
Gossen får vila tills på lördag, för säkerhetsskull med den lilla hoven ;) Han har inte visat nånting men som sagt, för säkerhets skull ;) Jag borstade han fin och pysslade om honom bara.
 
Imorgon ska elin och hennes kompis Andréa åka till stallet och fota! Andréa är fotograf och en väldigt duktig sådan av det jag har sett :D Jätte roligt och hoppas på fina bilder som kanske kan ramas in ;) Har fått upp min första bild på Gossen i sovrummet nu, inramad och fin, och fler ska det bli!!! 
 
Fotade mamma och Dante lite idag!
 
 
 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback