En uteritt efter en tuff dag!

Idag hade jag ett rätt tufft arbetspass som varade längre än vanligt. Åkte till stallet direkt efter och skyndade mig upp på hästryggen innan det skulle börja mörkna. Ut i skogen bar det av och jag och Gossen njöt i lugnan ro. Han var lugnare än nånsin, till och med när bussen swishade förbi precis bredvid oss så vinkla han inte ens på öronen :P och Gossen tycker vanligtvis att bussarna är lite läskiga ;) Men det var en jätte mysig tur. Lugnt och stilla i skogen och det var skönt att bara sitta och åka med och lufta huvudet lite :)
 
Haha, mina ridpass ser ut så för det mesta just nu. Jag rider mest ut. Galopperar ibland men mest bara skrittar och travar. Men det känns bra, vi bara lullar runt och myser och Gossen verkar tycka det är skönt med alla dessa uteritter :D 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback