En regnig onsdag!

Nu tycker jag att det kan ha regnat färdigt. Blöta hästar, dyngsura hagar och genomblöta dojor. Näää säger jag. Nu får det vara bra. Nu vill jag ha sol och vårvärme ;) 
 
Efter jobbet idag åkte jag till stallet och fixade allting. Hästarna fick komma in lite tidigare idag eftersom vädret suger. Och inte var de ledsna för det. Dem såg väldigt nöjda ut efter ha blivit avspolade och fina om benen och fått komm in i en något varmare miljö. Det är något särskilt med att höra de tugga sitt hö och det ser så mycigt ut när de kommer in från ösregnet och bara njuter! 
 
Det är några dagar sedan nu sen vi släppte ihop hästarna och det har gått hur bra som helst. Vi övervakade dem en bra stund men det enda som hände var att Gossen fick visa vem som bestämde och sen var det bra med det.  Dante förstod direkt ;) Idag när jag kom stod de bredvid varann och skyddade varandra från regnet. Så gulliga och så bra att de funkar så fint ihop! 
 
Har inga nya bilder drån de senaste dagarna så här kommer en som Andrea tagit när hon var här! Alltså förlåt men jag måste säga det igen, WOW ;) 
 













Postat av: a n n i k a

Fin!

Svar: Tack! :D
Ida Anzén

2016-02-10 @ 19:55:01
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Lili

Ja vilken häftig bild! Och nu får det gärna bli vår.

Svar: Ja verkligen! Jag håller helt med dig :D
Ida Anzén

2016-02-10 @ 20:30:55
URL: http://zilverka.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback