Kan inte förklara

Jag har inte haft något att skriva. De senaste dagarna har varit omtumlande och helvetiska. Jag har tagit paus i ridningen i ett par dagar. Gossen har tajmat och tappat en sko. Får se om Michael kan komma och slå på den någon dag så jag kan komma igång igen.
 
Hästarna mår nog bara bra av att ha haft ett par dagar ledigt. Vila behöver man ibland, såväl fysiskt som psykiskt. Hästar som människor. Låta allt få sjunka in och bearbetas. Tänkte jag skulle försöka ta mig till stallet imorgon och kanske ta en tur på Dante om inte Michael hinner komma. 
 
Hoppas alla mår bra därute iallafall. Jag har haft en supermysig kväll med Amanda. Vi har käkat på Cyrano och bara pratat massa. Helt underbart. Nu sitter jag och Ola och kollar idol och det blir nog tidigt i säng ikväll. Sov gott sen! 
 
Lite bilder som Emmy tagit :) 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback