Nya grejer till mig och Gossi!

Tänkte berätta om vad jag handlat den senaste både från mässan och från nätet :D Plånboken gråter men det får det vara värt, men nu har jag nog allt jag behöver :P haha elllller?
 
Jag beställde lite grejer från highridge igår! Måste ju ha ett snyggare bett på tävlingarna och passade på att beställa ett par nya bellboots också. Har testat att köpa large nu till Gossen för jag tycker att dem krymper en del när man gör rent dem. Hoppas det är snabb leverans så jag kan få hem prylarna fort! Jupppiiii!
 
 
 
Från mässan köpte jag ett par nya boots till mig, vita combilindor, blåa combilindor, cowboy magic (ett måste för den som vill ha glänsande man och svans), och sadelfett! Riktigt nöjd med mina köp därifrån.
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback