En helg full av aktiviteter!

En helt underbar helg är förbi och jag har fått gjort massor, inte minst med hästarna :D 
 
I lördags var jag och hälsade på Frida på förmiddagen i herrljunga. Tog en go fika och pratade hästar såklart! Efter det åkte jag till stallet och red både Gossen och Dante på banan. Och bägge två gick kanon. Gossen var klockren och Dante blir bara tryggare och tryggare :D Just nu jobbar vi med att han ska sänka sig men än så länge är balansen inte helt hundra ännu men han utvecklas hela tiden! :) 
 
Idag har jag och Elin ridit ut! Hon på Gossen och jag på Dante. Supermysigt var det och vi var ute strax över en timme i skogen! En utav de bättre avslutningarna på helgen :D 
 
Nästa vecka skall innehålla massa häst som vanligt och på tisdag åker jag iväg och tränar för Peter i Sandhult! ska bli skit kul :D för er som inte vet så har jag anmält mig till spring break på Axvalla. Hade inte alls planerat det men nu blev det så ändå :P Ska bli jätte roligt! Så nu gäller det att träna på bytena som inte riktigt sitter än och finslipa det mesta. Har inga stora förväntningar alls utan vill åka dit och känna att jag och Gossen har utvecklats, det är det ända som betyder nåt! :)
 
Här kommer lite bilder från helgen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback