Dagen innan spring break!

Tjenixen på er allihopa! 
 
Veckan har varit fullspäckad med jobb och ridning! I måndags mådde jag piss och hade skallebank hela dagen. Kämpade mig igenom arbetspasset men fick ligga under täcket resten av kvällen. I tisdags åkte jag till ridhuset i vittene och Agnes, mamma och Roger åkte med. Vi gjorde ett bra pass och Agnes red en liten stund också. Onsdags red jag Gossen på banan och så tömkörde jag Dante. Idag blev det ett oerhört lugnt pass på banan för Goss och Elin var med och red på Dante! Gick kanon, han testade henne lite genom att stanna men Elin skötte det väldigt bra och de var så nöjda bägge två :D 
 
 
Nu är det dagen innan jag ska iväg till spring break. Tävlar inte förrän lördag men tänkte rida honom på banan imorgon kväll och på lördagsmorgonen. Olyckligtvis jobbar jag imorgon till typ 16.00 så det blir lite stressigt när jag ska iväg. Men vafan, stressa gör jag ju jämt ;) nerverna håller sig än så länge i skicket men det går fort över! Haha! Känner mig taggad iallafall, Gossem är badad och fin och grejerna är putsade. Nu ska vi bara ta oss igenom de där mönstren också! Lättare sagt än gjort för oss men vi ska göra vårt bästa!! 
 
 
Här kommer lite bilder från dagarna som gått :D 
 
 
 
 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback