Bilder på mamma och Elin!

Igår var Elin med i stallet och skulle rida. Tanken var att vi skulle rida ihop men så kom mamma ner så jag stod över och dem två fick tränat lite. Elin på Dante och mami på Gossen. Jag stod med kameran och fotade! Dock börhade det regna och blev lite halvmörkt så vissa av bilderna kanske inte blev med så bra skärpa och ljus men ändå! Superfina tycker jag :D Elin red Dante för andra gången och det gick skitbra! Hon tyckte han kändes bättre denna gången när de lärt känna varandra mer och hon gör ett kanonjobb. Jag måste nog faktiskt erkänna att hon rider honom bättre än jag! Han testar henne lite genom att stanna men hon är bestämd och envisare än honom :P Jätte kul att det går så bra! För mamma var det inte heller några konstigheter. Hon skrittade och travade på Goss och han verkade väldigt nöjd med ett oerhört lugnt pass ;) 
 
På söndag är det tävling igen i Fristad! Det är nämligen så att mamma också har anmält sig till en klass på Gossen :D Jätte skoj! Lite därför hon var tvungen att träna lite igår. Härligt att se att hon kan komma ut på tävlingsbanan igen efter alltför lång tid ;) 
 
Det blev verkligen as många bra bilder igår. Kan inte lägga upp alla nu men här kommer ett par stycken iallafall! Tänkte blogga om Spring break också men väntar bara på att bilderna från Mi ska komma så jag kan lägga upp de samtidigt :D 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback