Ännu en bildbomb :D

Ja, mitt senaste inlägg var väl allt annat än positivt. Men nu känns det bättre faktiskt :) Frida kom till mig i söndagskväll och gav mig lite tips till bytena. Det gick bättre än gången innan, och hon fick testa också vilket gick bättre för henne än för mig. Och det är ju bara positivt, hellre att det är jag som är trög än att Gossen är det :P Jag vet ju att han kan!
 
Idag har Amanda vart med i stallet och vi har ridit bägge hästarna. Vi red bägge hästarna båda två, bytte lite sådär :P Det gick jätte bra iallafall, Gossen fick ta det rätt så lugnt och Dante likaså. Sen så skrittade vi en bit på grusvägen efteråt! 
 
Och vilket underbart väder det var! Igår var jag lite deppig eftersom jag jobbade till sent på kvällen så jag fick inte njuta av solen nånting, men det fick jag minsann idag! :D härligt! 
 
Just nu sitter jag hemma och vakar lite över Annie som har vart hos veterinären idag och tagit bort tandsten. Eftersom hon vart sövd så är hon fortfarande lite groggy och märklig så jag har ett extra öga på henne. Men vi har det ganska mysigt ändå i soffan, och Ola är iväg och kollar fotboll så vi har en hemmakväll hon och jag :) 
 
Har lite bilder från idag med! :D 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback