Tisdag!

Hade sett fram emot att rida med mamma idag, men som vanligt skulle något oturligt hända :( Dante har tappat en sko. Fasen också... Aja, jag red Gossen iallafall och mamma fotade litegrann. Tränade lite byten och det gick rätt bra faktiskt :D Jag tog lite bilder på Dante och djuren också! dem är så gölliga <3 
 
Ola är borta och jobbar i stockholm och jag är alldeles ensam hemma. När man är sambo hör ju det till ovanligheterna ;) Men jag har gottat mig med pizza, pringles och toffife. En riktig hemmakväll med fotboll på tv och bloggen på datorn. Inte illa alls ;D
 
Fler bilder kommer senare ikväll! :)
 
 
 
 
 
 
 
 













Postat av: Sanna

Mysiga bilder :D

Svar: Tack! (:
Ida Anzén

2015-09-15 @ 21:14:11
URL: http://nouw.com/dreamspo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback