Tisdag och onsdag!

Igår var tandläkaren på besök och gick igenom hästarna! Gossen var ovanligt duktig faktiskt, han hatar tandläkaren men det gick bra ändå tycker jag :D men såklart, dubbla doser lugnande som vanligt :P Dante fick slipat lite och var inget konstigt där. Gossen fick slipa lite mer och fick gjort rent hans foderfickor som han tyvärr har. Men annars var han fin i munnen men han hade fått ett litet sår i kinden från en utav tänderna så jag skulle sätta ett bett på honom på ett par dagar. "Rid bettlöst" sa han. Jag som varken äger ett sidepull eller hackamore fick tillverka något eget ;) tog en grimma och satte fast två tyglar bara! Funkade galant ;D mamma filmade lite från passet idag som jag lägger upp sen! 


Dante har tappat en sko igen också!! Jäkla skit :(


















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback