Mina tävlingstankar!

Hur rör det sig i mitt huvud dagarna innan tävling? Jo, än så länge är jag rätt lugn. Jag försöker förbereda så mycket det går i förväg och skriver listor på allt jag ska ha med mig. 


När jag väl är på tävling är jag verkligen skitnervös. Jag glömmer nog till och med att andas stundtals när jag väl är på banan. Hur mycket man än tänker innan att "det är bara att slappna av, det kommer gå bra" så blir jag lika spänd ändå. Men jag ska göra mitt bästa ändå och verkligen försöka andas lugnt och ta det steg för steg! Som jag sagt innan, det värsta som kan hända är att det går åt helvete. Och om det händer, ja då får jag ta det med en klackspark och komma igen! :D 



















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback