Mamma, jag och Agnes har ridit! :)

Fick gå lite tidigare från jobbet igår! Ubderbart att komma ifrån och tjäna lite mer timmar i stallet ;) Tandläkaren skulle egentligen ha kommit igår, men dem hade dubbelbokat så de kommer nästa tisdag istället :) 


Först red jag Gossen iaf! Tränade lite byten, gick la sådär :P men fick till det i slutet iallafall! Efter mig fick Agnes rida en sväng och fick galoppera! Hon har börjat tycka att det är jätte kul, vilket jag tycker är skit skoj :) hon blir duktigare för varje gång och självsäkerheten växer! 


Efter det red mamma på Dante. Longerade lite först då energin ibland svämmar över lite ;) men det gick jätte bra! Hon fick tagit sig en tur och Dante skötte sig bra :) efteråt satte jag mig på honom och skrittade en bit på vägen. Även där var det inga konstigheter :D 


























Postat av: Annsoh

fina bilder! :) vad händer idag :)?

Svar: Tack så mycket! Idag blir det lite sadelprovning kanske åka och hämta en ny harv till ridbanan :D
Ida Anzén

2015-09-23 @ 10:04:30
URL: http://nouw.com/annsoh



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback