Första dagen på september rundown!

Första dagen på tävlingen är avklarad! Red en klass som heter "paid warm up" där man får 4 minuter på sig att rida hur man vill på banan. Gossen var helt tokig och brallade som tusan med mig och kollade på extra mycket på alla affischer som hängde längs väggarna. Kunde inte annat än skratta åt honom!! 
 
 
Men red han nu på kvällen igen när alla fick tillgång till tävlingsbanan och då blev han jätte fin. Fick galopperat honom en bra stund och till slut slappnade han av och blev sådär lugn och fin som han brukar vara! Så nu känns det bra inför imorgon. Klockan är satt på 04.30 så ska jag och Jessica upp och rida igen. TAGGGGGAAA, imorgon har jag 2 klasser att rida så hoppas han håller sig lugn och stabil, och jag med förstås ;) 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback