Busy hela helgen!

Fullt ös och typ medvetslös. Haha kanske inte riktigt men nästan. 

Jag har jobbat hela helgen och det har vart mycket att göra. I lördags var vi och firade en vän som fyllde 27 så det blev sent i säng den kvällen. Igår jobbade jag först och var sedan ett par timmar i stallet! Mamma red Dante först, sen jag på Gossen och sist Agnes på Gossen. Filmade lite på Gossen igår så tänkte att jag skulle lägga upp nåt sen! 

Den nya harven till banan funkade galant. Kunde till och med göra ett och annat stopp för att underlaget var så bra! Inte illa det ;) 

När jag kom hem igår iallafall så var jag riktigt trött! Tur att jag har lite sovmorgon idag ;) ikväll ska vi prova en sadel på Dante och hoppas att den passar! :D 




















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback