Underbara Dante!

Idag har jag en härlig känsla i kroppen, nästintill underbar faktiskt. Och inte för att Gossen har skött sig otroligt bra, utan för att Dante var helt awesome! Tömkörde han och jag är helt chockad över hur duktig han blivit på det på så få gånger.  Han lyssnade jätte bra på mina röstkommandon, han var lugn rakt igenom, inga bussprång ens, och han var uppmärksam på mig hela tiden :) tränade mycket på ökad trav och långsam jog och att övergångarna skulle ske direkt när jag bad om det. Galoppfattningarna gjorde han galant. Han brukar oftast ta fel galopp i högervarvet men idag satte han dem direkt :D avslutade passet med jog på lös tygel och han frustade ordentligt. Kändes jätte bra :D 


Mamma frågade om hon fick rida Gossen idag och självklart är det okej, så han gosade jag bara med i hagen och gav han en morot ;) 


Nu blir det lite chill innan jag ska iväg och jobba fjärde kvällen i rad. Känner mig enormt taggad... ;) 


















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback