Tränat hos Peter!

Idag åkte jag till Hökerum och tränade för Peter. Har inte tränat för honom sen tävlingen på axvalla så nu var det dags :) Tränade mycket på våra rundowns, stopp och spinn :D Det här med att få hästen helt rakställd och helt rak i kroppen är fan svårare än man tror ;) men jag fick jätte nyttiga övningar och när vi väl fick till det kändes det riktigt bra! Fick även till några riktigt bra stopp som Peter berömde oss för, äntligen satte han under sig ordentligt :D Spinnen har jag haft lite problem med hemma så det var skönt att få färska upp minnet lite på hur jag ska göra för att få ut max av vad han kan. Peter hoppade upp och spann honom och då såg det såklart magiskt ut. Han gör det inte riktigt lika bra med mig men det blir bättre och bättre ;) Supernöjd med dagen iallafall! 
 
Imorgon tänkte jag rida Gossen på förmiddagen innan jobbet och på onsdag kväll ska jag kolla med mamma om jag får rida Dante :D 
 
Hade ingen med mig idag så blev inte direkt några bilder, men bjur på två från igår :D
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback