Tisdag!

Dagarna bara flyter iväg och nu är det kväll återigen! 
 
Har jobbat samma idag, till 17.00 och sen raka spåret till stallet. Red Gossen först, tränade lite med koner och få han rak efter svängar och så. Gick la sådär om ni frågar mig! Haha. Nä men han gjorde det la bra men det blir lite svajigt och han ställer sig lite för mycket och så. Eftersom vi ska ställa upp i en pleasureklass på söndag också så passade jag på att träna lite på det. Haha märks att jag inte tränar det alls längre. Men vafan, vi satsar ju på reiningen ;) 
 
 
Efter det tömkörde jag Dante. Jag och mamma pratade om att vi aldrig gjort det, så vi prövade! Och det gick hur bra som helst :D han jobbade på i alla gångarter och det kommer vi definitivt göra många fler gånger. Väldigt bra träning också eftersom han fortfarande är rätt ostabil :) 
 
 
Imorgon ska jag rida Goss igen. Tänkte träna lite på volterna i reiningen, främst på tempoväxlingarna :) men nu ska jag se klart paradisehotel och sen blir det soooova! :)
 
 
ännu lite mer sommarbilder! 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback