Måndagsridning! (Bildbomb)

Dagen efter tävling. Då förtjänar Gossen att få göra nåt roligt och inte alltför krävande. Men vi börjar med Dante!
 
Han har inte ridits på ett par dagar, mest tömkörts och myst. Så idag bestämde jag mig för att ta ett pass på honom. Gick jätte bra :D han strular fortfarande med fattningarna i höger varv men jag tycker ändå det går bättre och bättre :) Vi försöker träna mycket också på att han ska stå helt stilla när man hoppar upp, innan har han gärna velat gå iväg och så, men idag stod han blick stilla. duktig kille :D 
 
Sedan var det Goss tur. Vi galopperade några vändor på grusvägen och han fick springa av sig lite på ängen. Försökte få lite fart på honom så han skulle gasat på lite men det fanns inte så mycket krut i han idag. Så han fick välja tempot ;) Han verkade nöjd och jag var nöjd. Bättre kan det inte bli ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback