Alltså wow!

Helt otroligt är fasiken det rätta ordet! Skulle träna Gossen idag. Började lite smått som vanligt och hade i tanken att träna byten på slutet. Börjar åt ena hållet. Ett klockrent byte. Okej, det är hans lätta varv så vi testar det andra med, redo att stöta på lite problem där. Vad gör han? Klockrent byte igen. Jaha, en massa kärlek till honom och Agnes fick skritta av! Helt sjukt vad duktig han var idag <3

Agnes fotade och det blev jätte fina bilder! Ska se till att få upp dem på bloggen så snart som möjligt :D 

Imorgon åker jag och tränar för Peter! Synd bara att jag har blivit krasslig så jag hoppas jag orkar med dagen. Är ju dessutom ledig från jobbet imorgon så jag får vila så gott det går innan och efter ;) 


















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback