Uteritt med Agnes och mamma ska träna!

Idag har Agnes tagit sig en uteritt på Gossen och jag har promenerat med :D det blev en mysig skogstur och både Goss ovh Agnes hade jätte kul! Jag blev dock genomsvett genom att trampa genom skogen, då vill man hellre sitta på hästen ;) 
 
Anledningen till att jag inte kunde ta Dante är för att mamma ska iväg på träning på herrgården hos Madde med honom idag. Jäkla otur bara att jag jobbar så jag inte kan hänga med :/ annars hade jag och Gossen vart med också! Menmen, ibland har man otur! Jätte kul för dem iallafall att komma iväg på nåt skoj. Har gett kameran till Agnes så hon har lovat att fota lite så lite bättre känns det ändå ;) 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback