Torsdagsfix och en massa gulliga bilder!

Många timmar i stallet idag. Åkte dit imorse och kom hem nu. Smutsig och sketen, så det ska va ;) 
 
Har tömkört Dante och ridit Goss. Bägge två skötte sig utan några konstigheter. Dante blir finare och finare att titta på nu ju mer han musklar på sig :) Idag gjorde han jätte fina galoppfattningar och han orkar galoppera i bättre form en längre tid nu. Dock är det ändå inga långa pass vi gör. Idag höll jag på i 20 minuter tror jag, och när han sköter sig bra så slutar jag där. Det blir positivt och inte alltför jobbigt :) 
 
Gossen red jag inte speciellt länge heller. Han är lite trött nu när de sätter pälsen och jag har vart inne på att jag skulle rakat honom. Men jag skiter i det. Jag tränar inte hårt nu på vintern ändå, mest mysrider så han får behålla sin päls :)
 
Dagarma flyter på. Har inte jätte mycket att berätta. Igår red jag också ett lätt pass på Gossen och mamma pysslade massa med Dante. Han fick långa flätor i hela manen och blänkte jätte fint när hon var klar! Man är inte supertaggad på så mycket nu den här årstiden tycker jag. Det är mörkt, dimmigt, mulet, regnigt, duggigt, kyligt och allmänt deprimerande :P haha, jag vill ha sommar igen, gärna nu!
 
 
 
 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback