Ont i stjärten!

Ja idag blev det många timmar i sadeln :D
 
Först red jag Dante och fick för första gången introducerat honom för bommar. Och så duktig han var. Klev över dem som ingenting :P Man vet ju ändå aldrig hur de reagerar första gången, men han gjorde det med bravur! 
 
När Dante var klar så var det Gossens tur att hitta på nåt skoj. Hr planerat hela veckan att vi ska ge oss ut på en riktig långtur, bara han och jag! Och det blev det, i mer än 2 timmar tog vi oss fram och red på ställen där vi aldrig vart förut. Skrittade, travade och galopperade. Han verkade tycka det var jätte kul och det var skönt för både honom och mig att komma ifrån banan och bara vara. Han skötte sig dessutom exemplariskt med trafiken och gå äver järvägsspåren, dock var det en man som krattade löv i trädgården och det var han tvungen att kika lite extra på ;D haha han är rolig! 
 
Supernöjd med dagen iallafall, men kände att jag hade lite ont i stjärten efter långturen. Haha, borde fläska på röva lite så det blir mjukare... 
 
Mamma fotade lite idag när jag red Dante också :D 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback