Idag blir det oerhört många...

 
 
 
 
Bilder! Herregud, har suttit och gått igenom hur många som helst och ska försöka lägga upp så mycket det går under dagen men det kommer i olika omgångar :) 
 
Mamma var iväg med Dante i lördags och tränade, och som ni kanske minns så jobbade jag så jag kunde inte åka med. Jäkla skit, men det hade gått bra! Agnes fick med sig kameran men tyvärr blev det inga bra bilder därifrån. Dante hade vart lite tittig och så i ridhuset men skött sig bra over all. Mamma fick för första gången ta sig över järnvägen med honom och det hade gått kalasbra. Inga bekymmer :) Dock hade han testat henne lite i ridningen genom att stanna och dumma sig så den mesta träningen skedde från marken. Men vad gör de? Jätte bra miljöträning för den lilla pojken :D 
 
Men jag red honom igår iallafall eftersom han hade stannat och så. Och så bra det gick. Alltså ni anar inte! Han var så jäkla duktig rakt igenom. Jag galopperade ingenting för att han skötte sig så himla bra med allt annat så jag red inte länge. Mjuk och fin i munnen. Följsam och flyttade lätt för tryck och allmänt positiv till arbete! Duktig häst :) 
 
Sen tricktränade jag Gossen litegrann :) gick la sådär, vi har inte gjort det på jäkligt länge, men det var skoj och Gossen hade kul! 
 
Jo, det här med bilder. Jag har bilder från träningen med Dante igår, trickträningen med Gossen och en massa härliga bilder på Gossen när han får ett ryck i hagen. Han kubbade och busade som aldrig förr alltså, skrattade åt honom när han brallade iväg allt vad han hade och hoppade och studsade hej vilt! dessutom var det så himla fint väder igår så alla blev superfina! Men alltså, alla bilder kommer upp i omgångar under dagen så håll koll ;) Riktigt härliga bilder som ni inte vill missa! 
 
Börjar med några bilder från Agnes uteritt i lördags. Skit tråkigt väder var det men Agnes och Gossen var nöjda, då är jag nöjd <3
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback