Helgen!

Helgen är snart över och jag och Ola sitter och kollar på handboll :) 
 
Helgen har vart bra, speciellt eftersom jag har vart ledig ;) igår red jag ut Gossen en sväng. Det blåste jätte mycket och han var väldigt pigg och glad! Bockade till och med ett par gånger när vi galopperade, såna där glädjeskutt! :) 
 
 
Idag red jag Gossen på banan. Det gick väldigt bra men han var lite seg ;) Dante tömkörde jag och han skötte sig kanon, men även han var lite seg. Tror det är pälssättningen som spökar lite nu och gör dem lite segare ;) 
 
 
Förlåt för att jag är lite dålig på att blogga just nu. Men har ärligt talat inte jätte mycket att berätta. Är i stallet nästan varje dag men rider inte alls så mycket som jag brukar. Känns som att bloggen hade kunnat bestå av "idag har jag mockat bajs, idag har jag mockat bajs igen......." Nu är vintervilan nära så jag tar det väldigt lugnt. Däremot ska min hemmaklubb WRSB anordna en tävling den 28/11 som jag kanske åker på! Kul att bara komma ut lite :) 
 













Postat av: Ellinor Netsö

Du anar inte hur avis jag är just nu... Western is the shit! Tyvärr har jag själv inte haft den möjligheten att rida western. Var är tävlingen någonstans? :D

Svar: haha jag förstår dig, håller helt med! western is the shit ;) synd att du aldrig provat, du skulle inte ångra dig! Tävlingen är på Marks ridklubb. Har aldrig vart där men adressen säger att det är i örby :)
Ida Anzén

2015-11-15 @ 18:26:28
URL: http://ellinornetso.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback