wohooo!!

Idag är jag glad. Riktigt glad. Det var längesen jag kände just den glädjen, den där som får en att komma på sig själv stå och le. Le över att hästen rör sig så jäkla bra!!! 
 
 
Gick med Gossen några varv på banan på lina. Sen lät jag han trava ett varv åt varje håll. INGEN HÄLTA! Yuppppiiii! Limskorna verkar göra susen :D Han längde så fint på stegen :D testade att snurra runt honom och innan har han inte velat lägga över benen utan "fuskat" eftersom han vart öm, men nu korsade han dem så fint så!!! :D att en sån liten grej kan få en att le så mycket låter ju sjukt, men det är en underbar känsla!! Han ska ändå få ta det lugnt ett tag framöver, och på söndag kommer Jill med Nikkita så i nästa vecka hoppas jag på mysiga uteritter :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback