Planerna framöver!

Nästa fredag åker Dante iväg på inridning/träning för Robert Lagergren. Ska bli jätte spännande! Robert är väldigt duktig och jag är så nöjd med att han åker till honom. Han får bra mycket mer gjort med Dante än om vi skulle ridit in honom på gården :) jag har tagit ledigt nästa fredag, så jag åker med mamma och Roger för att lämna honom! 
 
 
Vem ska Gossen hänga med då under dessa månader undrar ni? Jo, min kära och goda vän Jill kommer till stall Petit och står här med sin häst :D hon har en frieser som heter Nikkita! Stor pålle om man jämför med Gossi ;) haha! vi kommer ha så jäkla kul! Dock håller jag mina tummar och tår att Gossen kommer vara bättre. Han har vart lite svajig nu det sista med sin hov. Halt ibland och bra ibland. 
 
 
Menmen, vi hoppas på det bästa! Ser en rolig sommar framför mig med mycket skratt och ridning! :D Här får ni lite bilder på Jill och hennes fina häst!
 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback