Ett helvete

Dem senaste dagarna har vart roliga på många sätt, men jag har också haft nåt som tyngt mig nåt för jäkligt. Min rygg är kass. Jag har haft så ont att jag emellanåt bara vill lägga mig ner och gråta. Jag har dessutom jobbat trots att jag haft förjäkla ont och proppat mig med smärtstillande. Alltid när folk klagar på att de har ont i ryggen så kan jag ibland tänka "äsch, hur ont kan det göra?" Tjiiii fick jag. Har aldrig haft ont där i hela mitt liv och nu när jag väl har det så är det ett rent helvete. Känner mig som 80 plus. 
 
 
Min chef försökte sig på "cupping" på mig vilket hjälpte för några timmar. Fick en del blåmärken utav det som ni ser ;) Men smärtan är tillbaka igen och jag mår skit mesta delen utav dagen. 
 
 
Men idag har jag tid hos en massageterapeut som ska få ta sig en titt på min hemska rygg. Hoppas på att han hittar nåt att knäcka till eller massera bort! HOPPASHOPPAS!! 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback