tisdag och onsdag!

Igår var det miljöträning för gossens del. Hade presenning, flagga och plastpåsar. Planen var att jag skulle filmat några övningar jag gjorde, men det började med att telefonen ballade ur, och i slutet bet Gossen sönder flaggan. Jaha ja tänkte jag... Skrittade och travade bara iallafall och inget skrämde honom egentligen. Red med flagga i handen, la den framför hans ögon, viftade hejdlöst men han undrade mest om jag var lite tokig. Haha! Presenningen var inga problem alls och flaggan kunde lika gärna vart osynlig ;) inte första gången jag tränar detta men minnet behöver ju färskas upp! 
 
 
Idag har Amanda vart med i stallet och ridit. Hon på Cayenne och jag på Goss. Efter ridpasset skrittade vi en sväng på vägen och solen lös till och med! Underbar förmiddag :D jag fotade henne lite så bilder kommer senare eller imorgon :D 
 
Testade Gossens nya täcke och grimma som jag inhandlade på mässan. Satt perfekt :D lite rosa på också, vem har sagt att det bara är tjejer som klär i det? ;) 
 
 
Nu är jag helt slut efter att ha jobbat hela dagen så nu blire chill för mig ;)
 
 
 
 
 













Postat av: Josefine ♔

Åh vilken skönhet! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Ida Anzén

2015-03-04 @ 21:04:48
URL: http://jlandgrens.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback