Söndagen!

Cayenne verkar ha det toppen på det nya stället, det värmer gott i mitt hjärta :) nu har man smält lite att hon faktiskt har flyttat och saker har gått tillbaka till det vanliga. 
 
 
Fick slagit på Goss tappsko igår så jag fick ridit ett litet pass :) en väldig kortis eftersom jag var helt slut efter jobbet (hade sjukt mycket att göra)... Men han kändes bra och jag har ridit Cayenne så mycket det sista att jag tyckte det var ovanligt att rida Gossen ;D men oj vad fint det kändes, min pärla :) 
 
 
Nu jobbar jag 9.30-17.00 ända tills torsdag och sen är jag ledig i tre dagar, känns välbehövligt efter den här jobbhelgen och allt fixande i förra veckan ;) 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback