PissMåndag!

Ja vad ska man säga. Snön vräkte ner imorse när jag gick upp. Det var bara till att dra en djup suck och bege sig ut i kaoset. Någon ridning blev det naturligtvis inte. Regn fine, snö fine, men snöpisk och blåst? Nejtack. 
 
 
Hästarna hälsade iallafall trevligt på mig när jag kom. Dem stod inne hela morgonen och gottade sig och dem var inte helt sugna på att komma ut ;) 
 
 
Idag fick jag gå hem tidigare från jobbet. Mådde verkligen inte bra och mår inte bättre nu heller :( förkyld, ont i halsen och lite skallebank på det. Känns kul, precis vad jag behövde nu, NEJ!! Blir hemma från jobbet imorgon så jag får vila upp mig. Vill så gärna börja träna på riktigt dessa dagar men fan vad det kommer grejer i vägen hela tiden :/ 
 
 
jag vill ha sommar nu, varma vindar och en strålande sol. Bjuder på lite sommarbilder här nu bara för att pigga upp mig lite ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback